είπαν για μας

Λευτέρης Τσικανδηλάκης

2012 | Αθήνα

down page
Το Αρχιτεκτονικό μας Γραφείο πραγματοποίησε τη μελέτη και κατασκευή του Εκθεσιακού μας περιπτέρου, για την έκθεση Hellas Pharm στο Helexpo Palace στο Μαρούσι.
Η οργάνωση του χώρου βασίζεται στην διακοπή του κεντρικού άξονα που δημιουργούσε ο υπάρχων διάδρομος του εκθεσιακού χώρου με τη τοποθέτηση της reception, όπου πραγματοποιείται και το καλωσόρισμα και η πρώτη γνωριμία με τον επισκέπτη, και του meeting point για περαιτέρω συζήτηση. Το περίπτερο έχει έκταση 110m2 και περιβάλλεται περιμετρικά με προσωρινά χωρίσματα από γυψοσανίδα ώστε ο επισκέπτης να κινείται γύρω από τον πυρήνα του περιπτέρου (reception και meeting point) συναντώντας φωτογραφικό υλικό, ένα μικρό καθιστικό και ένα μπαράκι με ντόπια κρητικά προϊόντα. Η κατάλληλη τοποθέτηση των χωρισμάτων, η προσεκτική επιλογή του φωτογραφικού υλικού και η δημιουργία μικρών προβόλων φωτισμού συνέβαλλαν στη δημιουργία μιας ζώνης από ολοκληρωμένες μελέτες του γραφείου μας, ώστε να προβάλλουμε την διαφορετικότητα στο ύφος και τον χαρακτήρα της κάθε δουλειάς μας. Ο επισκέπτης επομένως έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει το έργο μας είτε με φωτογραφίες είτε με οπτικοακουστικά μέσα από την τηλεόραση, καθισμένος στο αντίστοιχο καναπεδάκι. Εντύπωση ωστόσο προκαλούν η στεγασμένη reception και το meeting point με υποστυλώματα σε μορφή δέντρου και ο τοίχος με κάτοψη καμπύλης μορφής στον οποίο αποδίδεται ένα έργο σε κλίμακα 1:1 δίνοντας έτσι την ψευδαίσθηση ότι ο χώρος συνεχίζεται. Η επιλογή του "δέντρου" ως στοιχείο στήριξης της οροφής του πυρήνα απαντά στην μεταφορά ότι το δέντρο με τις ρίζες του κρατά δεμένη και συντονισμένη την πολυμελή ομάδα του αρχιτεκτονικού μας γραφείου ώστε με το πάθος και τον ζήλο που διαθέτει να αποδώσει τους καταλληλότερους καρπούς προς όφελος του πελάτη μας.
Πέρα από τα αισθητικά στοιχεία και την οργάνωση του χώρου κρίθηκε απαραίτητο η έκθεση διάφορων τύπων φαρμακευτικού κυρίως εξοπλισμού (ράφια, συρταριέρες, spacewall) ώστε να προβληθούν κάποιες από τις εναλλακτικές που έχει ο πελάτης για την έκθεση προϊόντων στον επαγγελματικό του χώρο.